Ѕатькам
„и згодн≥ ви з наступними твердженн¤ми?
- я в≥дпов≥даю на вс≥ запитанн¤ дитини по можливост≥ терпл¤че та чесно.
- —ерйозн≥ запитанн¤ та висловлюванн¤ дитини ¤ сприймаю всерйоз.
- я поставив стенд, на ¤кому дитина може демонструвати своњ роботи.
- я не лаю дитину за безлад в к≥мнат≥ ≥ на робочому стол≥, ¤кщо це пов'¤зано з творчими зан¤тт¤ми ≥ робота ще не зак≥нчена.
- я надав дитин≥ к≥мнату або частину к≥мнати дл¤ њњ творчих зан¤ть.
- я показую дитин≥, що люблю њњ такою, ¤ка вона Ї, а не за њњ дос¤гненн¤.
- я доручаю дитин≥ посильн≥ турботи.
- я допомогаю њй будувати посильн≥ плани та приймати р≥шенн¤.
- я беру дитину в поњздки ц≥кавими м≥сц¤ми.
- я допомогаю њй пол≥пшити результати њњ роботи.
- я допомогаю дитин≥ норамально сп≥лкуватись з д≥тьми з р≥зних соц≥альних ≥ культурних прошарк≥в.
- я визначаю розумний стандарт повед≥нки своЇњ дитини та стежу, щоб вона дотримувалас¤ його.
- я н≥коли не кажу дитин≥, що вона г≥рша за ≥нших д≥тей.
- я н≥коли не принижую дитину.
- я забезпечую дитину книгами та матер≥алами дл¤ њњ улюблених зан¤ть.
- я привчаю дитину мислити самост≥йно.
- я регул¤рно читаю њй або з нею.
- я привчаю дитину до читанн¤ з раннього дитинства.
- я спонукаю дитину вигадувати ≥стор≥њ та фантазувати.
- я уважно ставлюсь до ≥ндив≥дуальних потреб дитини.
- я щодн¤ знаходжу час, щоб побути з дитиною наодинц≥.
- я дозвол¤ю њй брати участь у плануванн≥ с≥мейних справ та подорожей.
- я н≥коли не дражню њњ за помилки.
- я хвалю њњ за вивчен≥ п≥сн≥, опов≥данн¤ та в≥рш≥.
- я вчу дитину в≥льно сп≥лкуватись з дорослими будь-¤кого в≥ку.
- я розробл¤ю практичн≥ експер≥менти, щоб допомогти њй б≥льше д≥знатис¤.
- я дозвол¤ю дитин≥ грати з ус≥л¤ким мотлохом.
- я спонукаю дитину знаходити проблеми, а пот≥м розв'¤зувати њх.
- ” зан¤тт¤х дитини ¤ знаходжу те, що г≥дне похвали.
- я не хвалю њњ безпредметно й нещиро. я чесний в оц≥нц≥ своњх почутт≥в до дитини.
- Ќе ≥снуЇ тем, ¤к≥ ¤ зовс≥м виключаю у сп≥лкуванн≥ з дитиною.
- я надаю дитин≥ можлив≥сть справд≥ приймати р≥шенн¤.
- я допомогаю дитин≥ бути особист≥стю.
- я допомогаю њй знаходити телепрограми, ¤к≥ заслуговують на увагу.
- я розвиваю в дитин≥ позитивне сприйн¤тт¤ њњ зд≥бностей.
- я н≥коли не в≥дмахуюсь в≥д невдач дитини словамти: "я цього теж не вм≥ю".
- я заохочую в дитин≥ максимальну незалежн≥сть в≥д дорослих.
- я в≥рю в здоровий глузд дитини ≥ дов≥р¤ю њй.
- я вол≥ю, щоб основну частину роботи, за ¤ку вз¤лась дитина, вона виконувала самоост≥йно, нав≥ть ¤кщо ¤ не впевнений
у позитивному к≥нцевому результат≥.
якщо ви згодн≥ з 20% ц≥х порад, то, ≥мов≥рно, над ≥ншими варто ще подумати.
јле ¤кщо вони влаштовують вас ц≥лком або на 90%, мабуть, вам треба трохи остудити виховний запал ≥ надати б≥льше свободи ¤к соб≥, так ≥ дитин≥.
|